Tik pramerkus akis mane pasitiko Sniegės snukutis priešais mane. Prasi budinusi išvirtau iš lovos. Susišukavau, pavalgiau, išvedžiau Sniegę ir panašiai. 07:20, kaip visada susitikau su Akvile prie prizmės ir žingsniavom į mokyklą. 2 Choro pamokos - nieko gero. Matematika - rašėm paskutinį šiais metais KONTROLINĮ. Lietuvių - nieko ypatingo. Anglų - gavau dešimt. Rašėm diktantą. lengvalengvalengva. Nuėjau pas fizikos mokytoją ir padaviau savo išsiuvinėta spalvotą aukštakulnį.  Dabar ji mum veda TECHNOLOGIJAS. Net pasišnekėti per tą pamoką negalima.  ^_^ Kūno kuultūra - bėgom du šimtus metrų. Prie finišo vienu žingsniu pralenkiau Vytenį ir kirtau finišo tiesiąją. Šokau į tolį - toliausiai iš mergaičių nušokau. Poto visi žiūrėjo, kaip kiti bėga, o aš su klasiokais fūlę žaidžiau. Pasisiūliau vartuose. Pirmai - Gabi..O tu tikrai gerai būsi vartuose?Gerai išmesi? Ir parodžiau aš jiem, iškėliau į orą iki dangaus :D Irrrrr... Nei vieno įvarčio neįmušė priešininkų komada, ir liko penkios sekundės, aš jau užsisvajojusi, ir aišku pataikė. : D Pralaimėtojai (mes. 0:1) turėjom apibėgti vieną ratą. Po to laukiau Akvilės dvi pamokas, žaidėm aukšta žeme, parodijavom, išsidirbinėjom ir panašiai. Bet galiausiai kaip PAULINAI ir sakiau taip ir atsitiko. <...> Viskas šiai dienaaai. :*